Salt Dental Clinic
İstanbul Diş Polikliniği

Salt Dental Clinic

2021 Mayıs ayında kurulan diş hekimliğinin bütün branşlarında hizmet veren bir AĞIZ ve DİŞ SAĞLIĞI polikliniğidir.
Temel amacı kaliteli hizmet olan SALT DENTAL CLINIC yeni nesil, yenilikçi, teknolojik diş hekimliğini butik anlayışta hastalarına sunmaktadır.

• Diş İmplantlarının ömrü ne kadardır ?
    İmplantlar artık dişler kadar uzun ömürlü olarak kabul edilmektedir. İmplantların ömür boyu sorunsuz kaldığı gözlemlenmiştir ancak implantların ömrünü etkileyen birçok faktör vardır. Bunlardan ilki hastanın ağız hijyenine ne kadar önem verdiğidir. Hastanın beslenme şekli, sigara kullanma durumu implant başarısını etkileyen diğer başlıca faktörlerdir.
  • İnvisalign tedavisi nedir?
    Invisalign, dişlerinizi sadece size özel olarak üretilen şeffaf plaklarla düzeltmemizi sağlayan, yeni nesil bir tedavi yaklaşımıdır. Bu plaklar çok konforlu ve neredeyse görünmeyen, teknoloji mucizesi bir plastikten üretilmektedir. 3 boyutlu bilgisayar teknolojisi ile üretilen şeffaf plaklar sayesinde dişleriniz konforlu bir şekilde olmaları gereken yerlere ilerlerken tedavi sürecinde de sonrasında da rahat ve konforlu gülümsemeye olanak sağlar. Klasik braket yöntemiyle invisalign arasında kendilerine has avantaj ve dezavantajları mevcuttur. Daha çok görsel olarak tel görünümü istemeyen hastalarımız bu tedavi şeklini tercih ederler. Detaylı bilgi için diş hekiminize başvurmayı unutmayınız.
  • Gömülü diş çekimi nedir?
    Gömülü 20 yaş dişlerinin problem olmasının nedeni; evrimsel olarak bu dişe ihtiyaç kalmaması ve gittikçe çenelerimizin küçülmesidir. Çenelerimiz küçüldükçe 20 yaş dişleri kendine yer bulmak için zorlanmakta ve dolayısıyla diğer dişler gibi çıkamamaktadır. Kendine yer bulamayan 20 yaş dişleri öndeki dişi ittirerek baskı yapmakta ve bu da çapraşıklığa neden olmaktadır. Ayrıca çok geride olmaları ve etraflarındaki diş etinin normal anatomik yapıda olmamaları nedeniyle kolayca iltihaplanabilmektedirler. Gömülü diş çekimleri sadece 20’lik dişlere yapılmaktadır. Çene arkında herhangi bir diş de kemik içerisinde gömülü kalabilir. Sürdürülmesi mümkün değil ise ve çekimi endikeyse bu tarz dişlerde cerrahi olarak alınır.
  • Periodontoloji Nedir?
    Diş eti tedavileri, dişleri ve implantları çevreleyen yumuşak dokuların hasar görmesi durumunda sağlığına kavuşturulması, sağlıklı olduğu durumlarda ise estetik amaçlı olarak düzenlenmelerini kapsayan işlemlerdir. Ağız içerisinde dokuların sağlığını koruması, diğer dental tedavilerin de başarı bir şekilde gerçekleştirilebilmesi ve sürdürülebilmesi için diş eti sağlığı büyük öneme sahiptir. Aynı zamanda genel sağlık durumunun korunabilmesinde de oldukça etkilidir.